tirsdag den 10. september 2013

Da Mille mødte Anders Matthesen


                   

En lille video, fra en konkurrence jeg vandt, hvor man skulle skrive tre spørgsmål. Den der skrev de bedste, fik lov at stille Anders dem personligt - og det blev så mig :)

Jeg måtte ikke kommentere eller spørger om andet, end de 3 spørgsmål (bestemte dem der stod for konkurrencen - Anders ville ellers gerne snakke), ellers havde jeg klart spurgt mere ind. Synes dog det er utrolig interessant at tænke over, det Anders taler om, omkring identitet og "hvem er man egentlig?" Jeg talte med Anders både før og efter det i ser i videoen, det har det bare været rigtig dygtige til at klippe ud, så det ser meget flydende ud..

Dette er så et interview fra en konkurrence og med kun 3 spørgsmål, men det viser lidt af det jeg også selv laver, når jeg laver interviews.
Jeg har dog endnu ikke lavet nogle video interviews (skal jeg til, til efteråret), men kun på skrift. Bl.a. har jeg lavet et interview om mobning med Jeppe Vig Find - bedst kendt fra lille nørd og børne tv og et interview om samme emne med Skuespiller Thomas Ernst.
Som kan læses her: http://net-mobning.dk/interview/JeppeV_Find.pdf
http://net-mobning.dk/interview/Thomas_Ernst.pdf

1 kommentar: